דלתות
קפלן 2023

שאלות נפוצות

ההבדל בינהם הוא רחב מאוד על זה תוכלו לקרוא בלשונית השוואת דלתות

האחריות היא לא רק על נזקי מים ומזיקי עץ, האחריות היא גם על ההתקנה וגם על הפרזול שנלווה לדלת, האחריות היא השקט שלכם.  

אנו זמינים במגוון רחב של ערוצים:

1. הכי ממולץ להשאיר פניה מפורטת בלשונית צור קשר.

2. אפשר להתקשר בשעות הפעילות ל: 02-5851500

3. ליצור איתנו קשר באמצאות וואטסאפ  02-5851500

4. לשלוח לנו מייל kaplan.doors@gmail.com

סייגים:

תעודת אחריות זו אינה מהווה תחליף לביטוח. חברתנו לא תהיה אחראית לכל נזק שעלול להיגרם עקב פגיעה במוצר. למעט התחייבותה לתקן ו/או להחליף את המוצר ,או כל חלק פגום במוצר בלבד.

האחריות הינה על טיב המוצרים ופגמים שנובעים מתהליך הייצור. והיא אינה כוללת אחריות לכל נזק לצרכן ו/או לצד שלישי כלשהו, לרבות נזקי גוף ו/או נזק ישיר או עקיף אחר, מכל סוג.

האחריות לא תחול בכל מקרה של פגם במוצר שנגרם כתוצאה ו/או עקב אחד הגורמים המפורטים להלן: ( למעט אם צוין אחרת)

  • כל שינוי שייעשה על ידי הצרכן במוצר ו/או בכל חלק מקורי אחר של המוצר, שלא על ידי מתקין מורשה מטעם החברה, או בניגוד להוראות החברה ו/או הראות הדין.
  • במקרה בו הצרכן, או מי מטעמו ,או כל צד שלישי ,עשו שימוש בלתי סביר ו/או רשלני במוצר ו/או במקרה בו נגרם נזק למוצר בזדון ו/או ברשלנות ו/או עקב שימוש שלא בדרך המקובלת.
  • במקרה בו הנזק למוצר נגרם כתוצאה מתאונה ו-או פגעי טבע ו-או כח עליון.
  • במקרה בו המוצר טופל ו-או תוקן ע"י מי שאינו מוסמך לתת \שירות למוצר על ידי החברה.
  • במקרה בו הוחלפו חלקים מקוריים במוצר שאינם מקוריים במוצר שאינם מיוצרים או אינם משווקים ע"י החברה.
  • בתנאי מכירה של אספקת חומר בלבד גם במקרה בו המוצר נפגם ו-או התקלקל עקב הובלה, טעינה, פריקה, או התקנה לקויה.
  • במקרה של חשיפה לשמש או לחום קיצוני.
  • במקרה בו הלקוח התקין מתלים על הדלת
  • במקרה ומפזר חום היו בסמיכות לדלת.

 

הפעלה ותחזוקה:

  • פתיחה ונעילת הדלת נעשית באמצעות הצילינדר המסופק ביחד עם הדלת.
  • אין לטרוק את הדלת בחוזקה.
  • יש לחזק את ברגי האלן אחת לשנה.
  • ניקוי הדלת ייעשה בחומרים המתאימים לניקוי דלתות/ידיות.
  • אין לעשות שימוש בחומרים שאינם מיועדים ניקוי רהיטים כגון אקונומיקה וחומצות למיניהם.
  • יש לשמן את הצירים בשני סיכה דלי שמן בלבד. אין לשמן את הצילינדר.
  • יש לבצע טיפולי תחזוקה שקשורים בתפקוד הדלת באמצעות מתקין/טכנאי מוסמך מטעם החברה.
בייסיק
קלאסיק
פרימיום
יוקרתי
black
קו אפס
שריונית חסם
דלתות מיוחדות

קטלוג דלתות פנים

קטלוג דלתות חוץ

STANDART 2000
CHIC 3000
7000 SUPREME
HI TECH 8000
5000 ART
קו אפס
מוסדי / רפפה
דלתות אש

האומן 7 אזה"ת הצפוני בית שמש | א' -ה' 10:00-20:00
שירות לקוחות: 02-5851500 | kaplan.doors@gmail.com

קבל מאיתנו הצעת מחיר משתלמת בשבילך: